Polaris World

By: Polaris Rahman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 13-Aug-2008 02:15 Email | Share | | Bookmark
Mentari Jakarta

 
 
 
View all 11 photos...
8 - 10 Ogos....lawatan kerja ke Jakarta. Cuma frust sikit sebab tak dapat melihat Indonesia yang sebenar. hasrat hati nak ambil gambar pemandangan terutamanya di Ladang Teh Bandung, Tangkuban Perahu...tapi dengan masa yang terlalu singkat, program yang padat so tak boleh le nak ke sana. Harap2 dapat kembali semula ke sana suatu hari nanti. Kepada yang minat shopping...boleh ke Mangga Dua dan Tanah Abang di Jakarta.Bandung pun syurga shopping jugak... Sampai tak berani nak beli. Sebab terlampau banyak pilihan dan tempat shopping yang terlalu luas. Nak merayau pun tak berani... takut tak jumpa pintu keluar. Tambah pening dengan pertukaran duit Malaysia yang terlalu jauh beza. Bukan apa...takut tak cukup duit bila nak balik Malaysia. Pergi semua jadi jutawan....balik je jadi jutawan fakir...hehehhe. Dan yang paling menarik...kat sana macamna jalanraya jem dengan kenderaan, setakat 3 hari kat sana tak ada pulak nampak kemalangan berlaku. Macamana sempit pun jalan, masing2 masih boleh lagi bertolak ansur.





ni...3rd bos dengan officer di HQ. Pun termasuk KPP dari BTPN Negeri Perlis, Tuan Haji Zain yang turut serta dalam rombongan lawatan.








ni dgn 2nd bos...tak pasti apa nama bangunan kat belakang tu...lupa nak tanya. tapi tempat ni berdepan dengan Tugu Monas.








Tuesday, 5-Aug-2008 06:36 Email | Share | | Bookmark
Selamat Mendaki Gunung Kinabalu....

 
N3 ni khusus buat rakan-rakan PKG Rembau/Tampin yang akan ke Kota Kinabalu, Sabah esok...selamat mendaki kepada anda semua. Buat AhTam... ...jangan sampai termuntah lagi ek...chaiyoooo AhTam n semua kawan-kawan...



Friday, 18-Jul-2008 06:00 Email | Share | | Bookmark
Bersama Mejar Faiz

 
 
 
View all 5 photos...



Cuti sebenarnya..tapi sempat lagi menyibuk untuk ambil gambar dgn Mejar Faiz.







Monday, 7-Jul-2008 06:25 Email | Share | | Bookmark
For Mr. A

 
Take this pic from my officer Tn Hj. Ismail. I told him i want to upload ur pic on my FP...

[i]


Sunday, 6-Jul-2008 02:46 Email | Share | | Bookmark
Cuti-cuti Malaysia

 
 
 
View all 6 photos...
Semalam baru terperasan...rupa-rupanya aku dah lama tak cuti...baru fikir nak cuti...ada je kena g mana-mana...dapat g jalan2 macam ni kejap...rasa best jugak. Walaupun Melaka ni cuma sempadan je kat tempat aku... biasanya pegi sebab ada urusan lain. Semalam rasa relaks, walaupun cuma dalam 2 jam je...datang la kat sini...macam-macam ada.



[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net