Polaris World

By: Polaris Rahman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Saturday, 24-May-2008 06:07 Email | Share | | Bookmark
juz 1 2 say something...

kepada sesiapa yang masuk blog ni...tak kisah nak komen ke tidak...tak ada paksaan pun..jadi tak perlulah nak marah2 ek...bukannya kena bayaran pun.... ...

tau ramai yang masuk...tapi maleh nak komen...ok lah tu...dah lawat kira ok dah...


Saturday, 24-May-2008 05:26 Email | Share | | Bookmark
Art of Nature

 
 
 




Saturday, 24-May-2008 04:47 Email | Share | | Bookmark
Dingin

 


Ziana Zain - Dingin

Dingin malam yang menyelubungi
Hening sayu dalam hati
Berbicara bersendirian

Ku rasa resah
Selama dibuai rindu
Pada cinta yang terlalu
Terpendam di dalam hayalan

Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Ku tawan cinta yang sama

*chorus
Dinginnya getaran asmara
Sentuhan mula bermadah
Ku tak bisa juarai
Jiwa yang ku tak punya

Dinginnya bila kau berkata
Ruang buat ku tiada
Memoriku gengamilah
Biarkan aku beralah

Dalam hatiku tiada dendam
Walau impian semalam
Masih mekar dalam ingatan

Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Tawan cinta yang sama

oo hooo ooooo…



Wednesday, 21-May-2008 04:15 Email | Share | | Bookmark

 
 



adik aku kata gambar ni tak ada istimewanya...tak kisahlah...yang penting aku dapat snap gambar matahari ni...the craziest thing i ever done...shoot this pic on my way home from the office...while driving...malas nak berhenti...lagi pun kalau berhenti...angle tak kena jugak...so snap je lah...

Suatu Masa

Bagaimanakan ku mula
Dan apakah kata-kata
Yang indah untuk diabadikan
Tiap wajah berkisah
Tiap madah bererti
Manakah ilhamku

Cahaya di matamu
Senyum di bibirmu
mengukir seribu tanda pertanyaan
Mungkinkah kau jua dalam kerinduan
Di saat begini aku merindukah

Berhelai-helai surat
Terbiar di depanku
Tak dapat aku utuskan
Ku ramas semua
Dan ku buangkan
Jauh dari pandangan

Lalu aku kesal
Ku kumpul semula
Tak dapat ku nyatakan apa yang ku rasa
Jika engkau tahu di dalam hatiku
Mungkinkah kau sahut jeritan batinku

Dengarkanlah panggilanku
Dengarkanlah lagu untukmu
Angin lalu kau sampaikan
Rasa rindu yang membara
Kepadanya

Warna-warna cintaku
Kian pudar bersama
Malam yang gelap gelita
Entahkan kau rasakan
Apa yang aku rasa
Atau kau tak endah

Tapi ku percaya
Semua telah tertulis
Dan niat suciku takkan disiakan
Dan di suatu masa
Di hari yang indah
Ku hulur tanganku
Lalu kau terima


Tuesday, 20-May-2008 01:40 Email | Share | | Bookmark
Sunset at Bagan Pinang PD

 
 
gambar ni di ambil on the way ke GSV di PD jumaat lepas...sayangnya kamera tak ada di tangan. yang ada cuma hp...teruja punya pasal...ambil je lah asal dapat rakamkan suasana tu...masa ni matahari tengah cantik betul...

yang bestnya anak buah yang kecik2 tu pun ikut teruja jugak dengan gelagat aku...


Kau Ilhamku

Beribu bintang dilangit
Kini menghilang
Meraba aku dalam kelam
Rembulan mengambang
Kini makin suram
Pudar ilhamku tanpa arah

Sedetik wajahmu muncul
Dalam diam
Ada kerdipan ada sinar
Itukah bintang atau rembulan
Terima kasih kuucapkan

1
Izinkan kumencuri bayangan wajahmu
Izinkan ku mencuri khayalan denganmu
Maafkanlah oh...
Andai lagu ini
Mengganggu ruangan hidupmu
Kau senyumlah oh...
Sekadar memori
Kita di arena ini
Kau ilhamku
Kau ilhamku...





[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net